Hangisini Almalıyım 1 mi 2 mi - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hangisini Almalıyım 1 mi 2 mi
11
●
384
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Hangisini Almalıyım 1 mi 2 mi
1
2
12-09-2023, 16:15:22
#10
Adsrun
Reklam Yönetimi
Dora adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ağa'nın eli tutulmazmış, pahalı olanı al 😅
Ben daha pahalıdır diye düşünüyordum bunların ikisi de uygun
12-09-2023, 16:31:05
#11
velmut
hangisin alıym diye görünce hisse anladım ilk
DDD
12-09-2023, 16:42:37
#12
Adsrun
Reklam Yönetimi
velmut adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hangisin alıym diye görünce hisse anladım ilk
DDD
Onda direkt liste veririm hocam biliyorsunuz
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler