Logoda neden Google yazıyor? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Logoda neden Google yazıyor?
19
●
950
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Logoda neden Google yazıyor?
1
2
3
09-09-2023, 12:27:30
#19
TRPower
Web Archive'den r10.net'in geçmiş yıllardaki sürümlerini incelerseniz, o dönemler Google servislerine daha fazla önem verdiğini görebilirsiniz. "Google Fan Forum", "Örümcek seven webmaster forumu" gibi...
09-09-2023, 21:29:04
#20
engincolak
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sebastiyan'ı özledik
@
Coşkun Çetin
; sal çocuğu ortalık bir şenlensin
Her şeyi sana yazmıştık be sebastiyan
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler