• 05-09-2023, 21:11:37
    #10
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Kimse en iyisi değil .
  • 05-09-2023, 21:15:11
    #11
    ya bilader biz ekmeğimizin peşindeyiz elalem neyin peşinde ya
  • 05-09-2023, 21:30:19
    #12
    Kardeşim dönem tipe bakma dönemi değil maddi anlamda güçlüysen, zekiysen, saygınlığın prestijin, itibarın varsa en iyisi sensin ve en iyisi senin yanında olur zaten kime tipe bakmıyor artık.
    O işleri geçelim.
    • eratalay
    eratalay bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 05-09-2023, 21:33:19
    #13
    hey gidi r10... muhtemelen bu çocuk 14yaşında falan babasının adına üye olmuş olabilir. iligli modlara repleyelim bi kimlik onayı lazım bence 52 yaşında adamın suri rakibi olmamalı . :d @Sadraf; @Gracious;