Kardeşim dönem tipe bakma dönemi değil maddi anlamda güçlüysen, zekiysen, saygınlığın prestijin, itibarın varsa en iyisi sensin ve en iyisi senin yanında olur zaten kime tipe bakmıyor artık.
O işleri geçelim.
hey gidi r10... muhtemelen bu çocuk 14yaşında falan babasının adına üye olmuş olabilir. iligli modlara repleyelim bi kimlik onayı lazım bence 52 yaşında adamın suri rakibi olmamalı . :d @Sadraf; @Gracious;