r10'u arada bırakacak o soru... - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10'u arada bırakacak o soru...
9
●
402
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
r10'u arada bırakacak o soru...
1
2
01-09-2023, 16:37:26
#1
BugByksl
Birini seçmek zorundasınız;
Ne zaman öleceğinizi mi bilmek istersiniz yoksa nasıl bir şekilde öleceğinizi mi ?
01-09-2023, 16:39:02
#2
CrawlArmy
Ne zaman öleceğimi.
01-09-2023, 16:39:04
#3
pixelle
Ne zaman öleceğimi bilmek daha mantikli olur nasıl olecegime kıyasla, her türlü paranoya yaratir ama nasil olecegini bilmek daha çok kafayı yedirir insana
01-09-2023, 16:39:19
#4
Onur89TR
Basit. Ölümü düşünmeden günü yaşarım, yaşıyorum da. Ölümü düşünmek kişinin kendisine zarar vermesine neden olur
01-09-2023, 16:39:23
#5
aglooka
ne zaman öleceğimi bilirsem nasıl öleceğimi ben seçebilirim demi?
cevap veriyorum a
01-09-2023, 16:39:41
#6
sublimetg
Ne zaman ölecegimi . Nasıl ölecegimi bilsem ömür boyu o tedirginlikle yaşarım işkence gibi olur
01-09-2023, 16:43:00
#7
Misafir
İkisinide isterim.
01-09-2023, 16:43:51
#8
SWRNET
İkisini de bilmek istemem
01-09-2023, 16:47:06
#9
Slausy
Üyeliği durduruldu
ikisini de bilmemek daha iyidir ancak illa birini seçmek zorunda olursam ne zaman öleceğimi bilmek isterim
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler