• 01-09-2023, 15:48:04
    #28
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    Kaiser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yatırımcı akıllandı artık reklama bakmıyor, ben enerji firmaları kadar katılım beklemiyorum muhakkak biraz düşük olacaktır, çok fazla tavan beklentisi de olmadığı için o da düşürecek talebi, firma öyle süper değil. 10-12 gelse yeterli ben de çok beklenti yapmıyorum bundan alışkanlık olmuş arza katılmak
    Yanlış düşünce. Katılım endeksine uygun olduğunu gözden kaçırıyorsunuz. En az 2,5 M katılım bekliyorum.
  • 01-09-2023, 15:50:59
    #29
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım fazla verir
    İmkansızla eşit gözümde
  • 01-09-2023, 15:51:36
    #30
    Üyeliği durduruldu
    BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış düşünce. Katılım endeksine uygun olduğunu gözden kaçırıyorsunuz. En az 2,5 M katılım bekliyorum.
    Sence kaç gün tavan gider üstad
  • 01-09-2023, 15:52:05
    #31
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sence kaç gün tavan gider üstad
    10 tavanda bozdururum. Çok tutulmaz bu ve baydöner gibi firmalar.
  • 01-09-2023, 15:52:33
    #32
    Üyeliği durduruldu
    BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 tavanda bozdururum. Çok tutulmaz bu ve baydöner gibi firmalar.
    Kuzu almış mıydın üstad
  • 01-09-2023, 15:53:30
    #33
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuzu almış mıydın üstad
    Evet GYO firmalarını orta vade tutuyorum genellikle
  • 01-09-2023, 15:54:13
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Halka arz nedir? Bende katılmak istiyorum
  • 01-09-2023, 15:55:10
    #35
    30 lot başvurdum bakalım kaç gelecek
  • 01-09-2023, 16:10:12
    #36
    uzun vadeli tutmak mantıklımı arkadaşlar sizce?