Yatırımcı akıllandı artık reklama bakmıyor, ben enerji firmaları kadar katılım beklemiyorum muhakkak biraz düşük olacaktır, çok fazla tavan beklentisi de olmadığı için o da düşürecek talebi, firma öyle süper değil. 10-12 gelse yeterli ben de çok beklenti yapmıyorum bundan alışkanlık olmuş arza katılmak
Yanlış düşünce. Katılım endeksine uygun olduğunu gözden kaçırıyorsunuz.

En az 2,5 M katılım bekliyorum.