Merhabalar,
1 Kişinin bana değeri 100 TL olan şeyi bana ücretsiz vermesi ve ticaret puanı istemesi kurallara uygun mudur?
Bu Kurallara Uyuyor Mu?
14
●322
- 27-08-2023, 14:41:13
- 27-08-2023, 14:44:08lorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBunu teklif eden kişi için şikayet konusu açabiliyor muyum?PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2023, 14:44:34Açabilirsiniz.soylenmezsmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2023, 14:45:40ve yine bence para yoksa ticaret yoktur bunun için konu açmanız mantıksız kabul edilmez bence ama modlara bildirirseniz kişiyi gereken neyse yaparlarsoylenmezsmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2023, 14:46:03Genelde belli gerçekleşen bir ticaret için açılır şikayet konusu. Daha önce de biri karşılıklı trade teklif etmişti bana açık bir dille reportladım. Şikayet konusu açarsanız uygunsuz olması nedeniyle silinebilir en mantıklısı report etmek.soylenmezsmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2023, 14:46:09Teşekkürler konuyu okuyan @voL; Hocamdanda glen cevapa karşın şikayet konusu açacağım.
Ücret verilmeyerek ticaret puanı isteyen ama karşılığında 100 TL değerindeki şeyi vererek Ticaret puanı isteyen kişi için şikayet konusu açabilir miyim?