• 27-08-2023, 14:41:13
    #1
    Merhabalar,

    1 Kişinin bana değeri 100 TL olan şeyi bana ücretsiz vermesi ve ticaret puanı istemesi kurallara uygun mudur?
  • 27-08-2023, 14:42:58
    #2
    Merhabalar, bence uygun değil.
  • 27-08-2023, 14:43:19
    #3
    maalesef kurallara uygun değil.
  • 27-08-2023, 14:43:39
    #4
    ücret yoksa ticaret puanı isteyemez
  • 27-08-2023, 14:44:08
    #5
    lorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maalesef kurallara uygun değil.
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ücret yoksa ticaret puanı isteyemez
    Bunu teklif eden kişi için şikayet konusu açabiliyor muyum?
  • 27-08-2023, 14:44:34
    #6
    soylenmezsmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu teklif eden kişi için şikayet konusu açabiliyor muyum?
    Açabilirsiniz.
  • 27-08-2023, 14:45:40
    #7
    soylenmezsmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu teklif eden kişi için şikayet konusu açabiliyor muyum?
    ve yine bence para yoksa ticaret yoktur bunun için konu açmanız mantıksız kabul edilmez bence ama modlara bildirirseniz kişiyi gereken neyse yaparlar
  • 27-08-2023, 14:46:03
    #8
    soylenmezsmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu teklif eden kişi için şikayet konusu açabiliyor muyum?
    Genelde belli gerçekleşen bir ticaret için açılır şikayet konusu. Daha önce de biri karşılıklı trade teklif etmişti bana açık bir dille reportladım. Şikayet konusu açarsanız uygunsuz olması nedeniyle silinebilir en mantıklısı report etmek.
  • 27-08-2023, 14:46:09
    #9
    Teşekkürler konuyu okuyan @voL; Hocamdanda glen cevapa karşın şikayet konusu açacağım.
    Ücret verilmeyerek ticaret puanı isteyen ama karşılığında 100 TL değerindeki şeyi vererek Ticaret puanı isteyen kişi için şikayet konusu açabilir miyim?