• 19-08-2023, 01:29:25
    #10
    GokhanGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok iyi bilmiyorum ama belki de belli bir metreye kadardır sinyali? Çok mu yukarı çıkardınız acaba
    mrtykc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    havalimanı veya askeri üs vs varmı yakınlarda
    Owoki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilter zımbırtısı olabilir hocam ama 120 metre üstü yasal sınır diye biliyorum. Şeihr ortamından uzka bir yerdeyse bulursunuz diye düşünüyorum drone buldan son konuma bakasrsanız acil iniş yapmıştır zaten. Ama home konumu ile son uçurduğunu konum arasına bakabilirsiniz. Bir de home moduna geçtiğinde irtifanız yeterlidir umarım arada bina vs yoksa direkt gelmişştir zaten. Görüntü ve sinyali kapatmadan önce gps sinyalleriniz ne durumdaydı ? Yakında kolluk kuıvveti var mıydı hiç ? Veya anlık biri geçiyor bile olabilir vali bakan vs
    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam, bende drone işi yapıyorum. İltere yakalansa muhtemelen pil hatası demezdi, bayat pil ile uçmuş olabilir misiniz? Drone'a ilk başladığım zamanlarda bayat pil ile kalkış yapıp 2.3 metre yükseklikten güç kesmesi sonucu kırımsız bir düşme olayı yaşamıştım.
    Plus pil ile uçurdum. Öncesinde de 1-2 defa uçurdum. Pilleri de yeni aldım zaten sıfır kapalı kutu TR garantili.

    Kumandadan en son aldığım görüntü,



  • 19-08-2023, 01:32:17
    #11
    Pili kutudan çıkardıktan sonra direkt takıp uçuş mu yaptınız yoksa deşarj ettikten sonra fulleyip öyle mi uçuş yaptınız?

    Log kayıtlarını DJI'a mail olarak iletin, sorun sizden kaynaklı değilse yeni cihaz gönderirler.
    Support@dji.com
  • 19-08-2023, 01:38:46
    #12
    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pili kutudan çıkardıktan sonra direkt takıp uçuş mu yaptınız yoksa deşarj ettikten sonra fulleyip öyle mi uçuş yaptınız?

    Log kayıtlarını DJI'a mail olarak iletin, sorun sizden kaynaklı değilse yeni cihaz gönderirler.
    Support@dji.com
    Pilleri biraz kullanıp sonrasında full şarja taktım.
  • 19-08-2023, 02:55:57
    #13
    Çok geçmiş olsun bemde geçen yakalandın jammere olaydan sonra baya bir araştırdım.
    Birde fazla jammer çeşidi var bazılar okadar kuvetliki dronu tamamen bakir bırakıyor her türlü sinyale karşılık.
    Dji bu konuda biraz zayıf geliyor gözüme
    Bende yuneec typhoon h plus var. Anladığım an sport moda alıp geri çağırmaya çalışıyorum.
    Otonom ve yarı otonom ucuşlarda ( yarı otomomdan kastım gps destekli ucuşlar) jammer tam bir baş belası.
    Birde her ihtimale karşı dronun bir yerine iletişim bilginizi yazın mutlaka biri görüp size ulaşır öyle bir durumda.
  • 19-08-2023, 21:21:38
    #14
    2 günlük aranın ardından drone’yi buldum arkadaşlar.

  • 23-08-2023, 14:16:37
    #15
    Geçmiş olsun. Uçurduğunuz bölgede hava sıcaklığı 40 derecenin üzerinde miydi?
  • 23-08-2023, 14:27:01
    #16
    Lotrer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun. Uçurduğunuz bölgede hava sıcaklığı 40 derecenin üzerinde miydi?
    Sağol hocam, hayır akşam üzeriydi zaten.
  • 23-08-2023, 14:43:37
    #17
    Çok geçmiş olsun hocam en azından tamir masrafı çıkmış. 0dan drone almaktan iyidir. Sadakanız olsun , rabbim kazalardan korusun.
  • 23-08-2023, 14:45:41
    #18
    Owoki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun hocam en azından tamir masrafı çıkmış. 0dan drone almaktan iyidir. Sadakanız olsun , rabbim kazalardan korusun.
    Karfo Karacasulu servisine bugün itibariyle teslim olup işleme alınmış. Notta bırakmıştım konuya dair. Bakalım kullanıcı hatası mı diyecekler yoksa gerçekten sorun bizden kaynaklı mı diyecekler göreceğiz.

    Teşekkür ederim, cümlemizi korusun.