Lotrer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun. Uçurduğunuz bölgede hava sıcaklığı 40 derecenin üzerinde miydi?
Sağol hocam, hayır akşam üzeriydi zaten.