• 17-08-2023, 22:45:49
    #1


    ciddi ciddi yüzey temizleyici ve köpükle sokakları yıkadılar hem de sokağa çıkma yasağı oldu halde.

    amacı neydi bunun ?
  • 17-08-2023, 22:46:58
    #2
    Temizlik belediyeden gelir
  • 17-08-2023, 22:48:31
    #3
    Başka düşünecek birşeymi kalmadı be hocam..
  • 17-08-2023, 22:48:50
    #4
    O zamanlar bir tweet atmıştım ve bunu baya baya sorgulamıştım. İnsandan insana bulaşan bir virüs bu. Yerleri falan suyla yıkamak ne alaka?
  • 17-08-2023, 22:49:38
    #5
    Temizlik, şirket, ihale vs...
  • 17-08-2023, 22:52:15
    #6
    "Bu hastalığa karşı elimizde güçlü bir koz var, yakalanmamak" diyenlerin yönetimde söz hakkının olduğu bir ülkede biraz fazla sorguluyorsunuz sanki hocam bazı şeyleri.
  • 17-08-2023, 22:53:59
    #7
    Dünyada en gereksiz yere para harcanan, para harcamayı seven, allah kitap aşkına para harcayan tek ülke olduğumuz için..
  • 17-08-2023, 22:59:22
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    şov
  • 17-08-2023, 23:05:30
    #9
    cehalet.