• 16-08-2023, 21:33:54
    #1
    Merhabalar, elimde eski bir saat var ve yeni bulabildik eskiden babama hediye edilmiş.

    Sizce ederi nedir? İnternette https://watchcharts.com/listing/5724...ch-carbon-gold
    böyle bir siteyle karsılastım değeri 4.000 dolar diyor ancak kararsız kaldım orjinal mi bilmiyorum, anlayan biri var mı?
  • 16-08-2023, 21:35:02
    #2
    seri numarası vardır belki iç kısımda. saatciye götür kontrol etsin
  • 16-08-2023, 21:36:32
    #3
    Arka tarafinı aç hocam belli eder kendisini
  • 16-08-2023, 21:37:22
    #4
    okyanus1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arka tarafinı aç hocam belli eder kendisini
    Saatçi açmıstı hocam %85 ihtimalle orjinal dedifakat kesin eminolmam lazım arkatarafında ne olmasıgerekiyor
  • 16-08-2023, 21:43:28
    #5
    İç mekanizmasını bir saatçiye gösteren muhtemelen anlaşılır. Orjinallerin her aksamında ayrı ayrı seri kodu ve amblem kullanılıyor. İyi kopyalar eta mekanizmalı oluyor.
  • 16-08-2023, 21:47:41
    #6
    Görselinden anladığım kadarıyla şahsi fikrim replika. 12'ye denk gelen roma rakamındaki X'in sağ tarafı, yukarıdaki ' tırnak ile aynı koordinatta değil.
  • 16-08-2023, 21:48:09
    #7
    Muhtemelen 1e1 replika hocam, alttaki minik yelkovan kopmuş, orijinalde kopma ihtimali bile yok.
  • 16-08-2023, 21:51:57
    #8
    atrkylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görselinden anladığım kadarıyla şahsi fikrim replika. 12'ye denk gelen roma rakamındaki X'in sağ tarafı, yukarıdaki ' tırnak ile aynı koordinatta değil.


  • 16-08-2023, 21:56:16
    #9
    Kendi mağazasına baktırmadığınız sürece kimse anlayamaz hatta bir abimde bi replika vardı versacenin kendi çalışanları dahi siz demeseniz replika olduğunu anlayamazdık demişlerdi. Replikalar çok kaliteli artık en iyisi mağaza.