Eskiden nickname i şevket olan bir arkadaş vardı.
Şevket in yazdığı bir mail programı vardı. Onunla birlikte istediğin mail adresini yazıp istediğin mail adresine gönderebiliyordun.
Yani info@microsoft.com olarak bile mail gönderilebilir.
Ki sizin mail adresinizden sizin mail adresinize göndermek de mümkün.
mailimden mailime mesaj geldi
10
●366
- 14-08-2023, 18:50:17
- 14-08-2023, 18:54:00hocam eskiden sarabende f@k* mail sender diye bir program vardı istediğin mail üzerinden gönderim yapabiliyordun o tarz bir program ile yollamışır muhtemelen