• 13-08-2023, 15:28:10
    #1
    Arkadaşlar xbox one x aldım. Kolunun üzerinde aux girişi yok ve sabahtan beri ses alamıyorum. kafayı yedim diyebilirim. yardımcı olursanız çok iyi olur.
  • 13-08-2023, 15:36:30
    #2
    XBOX X DE yok hocam o giriş...ama joystik altında vardı aux girişi..
  • 13-08-2023, 15:45:21
    #3
    erkanshi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    XBOX X DE yok hocam o giriş...ama joystik altında vardı aux girişi..
    Joystick altında da yok o aux girişi.
  • 13-08-2023, 15:53:49
    #4
    Aynen bendeki joystik one mış, onda var X de onu da kaldırmışlar...