Xbox'tan Anlayanlar Buraya - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Xbox'tan Anlayanlar Buraya
3
●
68
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Xbox'tan Anlayanlar Buraya
13-08-2023, 15:28:10
#1
Apomen
Arkadaşlar xbox one x aldım. Kolunun üzerinde aux girişi yok ve sabahtan beri ses alamıyorum. kafayı yedim diyebilirim. yardımcı olursanız çok iyi olur.
13-08-2023, 15:36:30
#2
erkanshi
XBOX X DE yok hocam o giriş...ama joystik altında vardı aux girişi..
13-08-2023, 15:45:21
#3
Apomen
erkanshi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
XBOX X DE yok hocam o giriş...ama joystik altında vardı aux girişi..
Joystick altında da yok o aux girişi.
13-08-2023, 15:53:49
#4
erkanshi
Aynen bendeki joystik one mış, onda var X de onu da kaldırmışlar...
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler