İphone 13 yurt dışı geliyor.
bugün alırsanız bildiği 16 ay ücretsiz gidiyor.
16.ayın sonunda yani seneye bu zamanlar 20k verip yeniletirsiniz ozamana telefon değeri zaten 80-90k olur.
İphone 13 yurt dışı geliyor.
bugün alırsanız bildiği 16 ay ücretsiz gidiyor.
16.ayın sonunda yani seneye bu zamanlar 20k verip yeniletirsiniz ozamana telefon değeri zaten 80-90k olur.
sözünüzü dinleyip @MFK; dan 21500 e iphone 13 aldım teşekkürler.