• 02-08-2023, 02:30:49
    #1
    Üyeliği durduruldu
    R10 sarılsaydı ortalama ne kadara satılırdı? Siz olsanız paranız olsa ne kadar teklif verirsiniz?
  • 02-08-2023, 02:31:31
    #2
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    Nerede kaldı bu konu diyordum.
  • 02-08-2023, 02:32:03
    #3
    5 milyon dolar verirdim bazı modları değiştirir yoluma devam ederdim.
  • 02-08-2023, 02:32:06
    #4
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Bak şimdi bende merak ettim usta bana bi r10 sarsana ücreti bize ne olur ?
  • 02-08-2023, 02:32:20
    #5
    Heh bir bu eksikti bunu da Elon Musluk alsin tam olsun.
  • 02-08-2023, 02:32:23
    #6
    Üyeliği durduruldu
    BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerede kaldı bu konu diyordum.
    merak hocam merak ve tartışma
  • 02-08-2023, 02:32:29
    #7
    afferim
  • 02-08-2023, 02:33:33
    #8
  • 02-08-2023, 02:38:13
    #9