• 01-08-2023, 03:03:38
    #1
    Şuanda şahıs şirketi kurmak istesem aylık ne kadar öderim ortalama? Bağkur vs. Çok fazla tecrübem bulunmuyor, tecrübeli arkadaşlar cevap yazarsa sevinirim.
  • 01-08-2023, 03:05:28
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Tecrübeli bir muhasebeciye ihtiyacın var. Sana @worksd;'yi tavsiye ederim.
  • 01-08-2023, 03:06:34
    #3
    SenDemle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tecrübeli bir muhasebeciye ihtiyacın var. Sana @worksd;'yi tavsiye ederim.
    Bnde aynı şeyi yazıcaktm
  • 01-08-2023, 03:14:50
    #4
    3.450TL civarı bağkur, 850TL muhasebe. Bu aylık gider. Kuruluş için olan giderlerin güncel fiyatlarını bilmiyorum. Bunlar ortalama rakamlar. Her muhasebeci aynı rakamı söylemez tabi
  • 01-08-2023, 03:18:36
    #5
    Üyeliği durduruldu
    850 TL muhasebe ücreti mi? Adam şahıs şirketi kuracak LTD değil
    30 yaş altındaysan ve daha önce de şirket kurmadıysan KOSGEB'in destek paketleri ile 1 yıl boyunca Bağ-Kur primi ödemezsin. @worksd; ile muhakkak görüşmelisin.
  • 01-08-2023, 03:20:30
    #6
    SenDemle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    850 TL muhasebe ücreti mi? Adam şahıs şirketi kuracak LTD değil
    30 yaş altındaysan ve daha önce de şirket kurmadıysan KOSGEB'in destek paketleri ile 1 yıl boyunca Bağ-Kur primi ödemezsin. @worksd; ile muhakkak görüşmelisin.
    Ben kendi ödediğim miktarları belirttim. Muhasebeci veya bu işin uzmanı değilim. Arkadaşın da istediği gibi tecrübemi paylaşıyorum.
  • 01-08-2023, 03:21:53
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Kusura bakma ama 850 TL'yi sadece şahıs şirketi için bir muhasebeciye ödüyorsan o muhasebecini hemen değiştir Dostum. Yine de sen bilirsin tabii..
  • 01-08-2023, 03:24:05
    #8
    Muhasebe ve bir kaç vergi ile aylık ben 700 TL ödüyorum, ilk yıl bağ-kur ödemelerini devlet yapıyor tabi 29 yaşını geçmemiş ve daha önce şirket kurmamışsanız.
  • 01-08-2023, 03:31:04
    #9
    SenDemle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kusura bakma ama 850 TL'yi sadece şahıs şirketi için bir muhasebeciye ödüyorsan o muhasebecini hemen değiştir Dostum. Yine de sen bilirsin tabii..
    Şu an neredeyse 700 den aşağı tutan yok. Eskiden 300 500 e tutuluyordu ama artık kimse 700 den aşağısına tutmuyor. Siz ne kadara tutturuyorsunuz
    • SenDemle
    SenDemle bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.