• 25-07-2023, 20:37:40
    #1
    Herkese iyi akşamlar dilerim.Dilan Polat hakkında ne düşünüyorsunuz?Sizlerin fikirlerini de merak ettim.
  • 25-07-2023, 20:38:15
    #2
    tanımıyorum
  • 25-07-2023, 20:39:55
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Polat deyince aklıma kurtlar vadisi geliyor hocam başka bir şey düşünmüyorum
  • 25-07-2023, 20:39:59
    #4
    Gerek yok.
  • 25-07-2023, 20:40:22
    #5
    Bozdurma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tanımıyorum
    +1 benden de
  • 25-07-2023, 20:42:32
    #6
    Yakında dolan.dırıcı olarak piyasaya adı çıkacağından eminim. Paket adı altında binlerce kişiden peşin para toparlıyor. Ve bizim kadınlarımız ise çılgınca bu paketleri satın alıyor. Yakında patlayacağına hepimiz şahit olacağız. Bu kadar lüks için bu kadar şube sayısı hiç bir şey...
    • rarely
    • AygunInciroglu
    • byjameson
    rarely, AygunInciroglu, byjameson ve 6 kişi bunu beğendi.
    9 kişi bunu beğendi.
  • 25-07-2023, 20:42:36
    #7
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    elma mıdır? armut mudur? yenilir mi içilir mi? Görende dünyayı kurtarmış sanacak
    Benim gibi bilmeyenelr hiç bir şey kaybetmediniz merak etmeyin
  • 25-07-2023, 20:42:51
    #8
    Bizden 65.000₺ aldıktan sonra 10.000₺ daha koyup kocasıyla pasta yiyen ablamız
  • 25-07-2023, 20:43:19
    #9
    Foruma üye olması gerektiğini düşünüyorum