Alalı 2 sene oldu. Alırken 8.5kya almıştık. Dolar bazında baya değer kaybetmiş eğer ederi 12k ise tabi 🥺
Hocam teknolojik cihaz yeni cihazlar piyasaya çıktıkça eskisinin değeri düşer siz 15-16kya satmayı düşünüyorsanız satamazsiniz çünkü örnek veriyim zaten sızıntının sifiri yok ama 3050ti daha üstün bı ekran kartlı laptopu ben 16300e aldık hem sıfır hemde daha güçlü siz 2 yıl kullandiginiz ekran kartı artık yetersiz gelmeye başlıycsk bir laptopu anca 12 bandında satabilrisinzi