• 16-07-2023, 03:37:54
    #1
    Ne düşünüyorsunuz?
  • 16-07-2023, 03:39:50
    #2
    hiç bir şey
  • 16-07-2023, 03:40:43
    #3
    ben demiştim 40 45 görecek diye. yoksa gidip deponuzu fulleyin 40 45 olması an meselesi.
  • 16-07-2023, 03:41:10
    #4
    ne düşünelim yapanların yatacak yeri yok. forumda onu savunan arkadaşları davet ediyorum buraya tartışalım hadi başladı mı türkiye yüzyılınız ?
  • 16-07-2023, 03:44:10
    #5
    Ne düşünelim ki
  • 16-07-2023, 04:20:55
    #6
    Lozan bitti, mertlik bozuldu arkadaşlar…
  • 16-07-2023, 04:32:10
    #7
    Daha iyi günler bugünler.
  • 16-07-2023, 07:42:55
    #8
    Olsun, soğan ekmek yemeye de razıyız (!)
  • 16-07-2023, 09:49:05
    #9
    her şeye her saniye zam geliyor. Allah yardımcımız olsun arkadaşlar.