.com'u baz alacak olursak, takribi fiyatını da 10 usd desek, bedava gibi. 100 usd'den aşağı olmamalı bence. (senelik) internet sitesi kurmanın da bir itibari, prestiji olmalı ve bu korunmalı. .tk. .pw. .it vs vs. gibi saçmasapan tld'ler de yasaklanmalı.
sonra çöplüğe dönüyor. şu anki gibi
hocam dunya sanallasirken domaini pahali tutmak, dediginiz gibi az ama oz site olsun demek malesef uygulanabilir ve mantikli degil bence.
varmak istediginiz noktayi anladim, ancak suan en ufak tez odevi icin bile domain aliyoruz, hosting alıyoruz, yeri geliyor esimize dijital bir hediye vermek icin aliyoruz, internet sadece businessdan ibaret degil ki