• 08-07-2023, 23:16:23
    #1
    Kurumsal PLUS
    merhaba excelde sayıları alt alta yazdırmak istiyorum imleç çıkıyor ama olmuyor nasıl yapabilirim kısa yoldan ya

    https://www.hizliresim.com/dkoezwk
  • 08-07-2023, 23:24:00
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Resimde ki gibi iki satırı seçtikten sonra sağ altta çıkan kare kutucuğu tut ve istediğin satıra kadar çek.
  • 08-07-2023, 23:25:41
    #3
    kontrole basılı yapın
  • 08-07-2023, 23:25:54
    #4
    Kurumsal PLUS
    harezmsah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resimde ki gibi iki satırı seçtikten sonra sağ altta çıkan kare kutucuğu tut ve istediğin satıra kadar çek.
    o kare kutucuk tutulmuyor onda grafik vs farklı seçenekler çıkıyor
  • 08-07-2023, 23:27:36
    #5
    Kurumsal PLUS
    newQne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kontrole basılı yapın
    o da olmuyor ya
  • 08-07-2023, 23:28:56
    #6
    ctrl basılı tutup imleci aşağı doğru çekin olmaması imkansız
    JaimeLannister adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o da olmuyor ya
  • 08-07-2023, 23:30:51
    #7
    2 nin köşesindeki noktadan tutun aşağı çekin
  • 08-07-2023, 23:34:03
    #8
    Kurumsal PLUS
    newQne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ctrl basılı tutup imleci aşağı doğru çekin olmaması imkansız
    ben mi yapamıyorum anlamadım bir team viwer falan versem bakabilir misiniz
  • 08-07-2023, 23:39:11
    #9
    Kurumsal PLUS
    ByPatriot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 nin köşesindeki noktadan tutun aşağı çekin
    valla denedim her türlü şeyi ama olmuyor