• 10-06-2023, 20:48:19
    #1
    A34 ün hoşuma giden Kısımları

    /işlemcisi çok stabil/
    /120 Hz ekran/
    /4 sene daha güncelleme alacak olması/
    /super amoled ekran/
    /5 k mah batarya/
  • 10-06-2023, 20:49:34
    #2
    telefon kullandığını hissedersin
  • 10-06-2023, 20:50:27
    #3
    A54e yönelebilirsiniz bence.
  • 10-06-2023, 20:51:20
    #4
    attan inip eşşeğe binmeye gerek var mı?
  • 10-06-2023, 20:51:47
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hocam bence çok yanlış bir karar, iphone 8 kullanırım android kullanmam,
  • 10-06-2023, 20:54:13
    #6
    berathizms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bence çok yanlış bir karar, iphone 8 kullanırım android kullanmam,
    Neden
  • 10-06-2023, 20:58:22
    #7
    İphone 7 ile yola devam 😁🥳
  • 10-06-2023, 21:03:32
    #8
    Hocam androide geçişi denedm ı ıh tatmin etmiyo ya geri dönüyosun iphonea dene istersen
  • 10-06-2023, 21:21:03
    #9
    Geri Dönersin Hocam