• 07-06-2023, 22:41:23
    #1
    Flört aşamasında olduğum kız arkadaşım la kavga ettik onu kaybetmek istemiyorum çiçek göndereceğim Not olarak Ne yazabilirim
  • 07-06-2023, 22:42:59
    #2
    Yapay zekaya söyle ismine esprili akrostiş şiir yazsın
  • 07-06-2023, 22:44:27
    #3
    Sana dünyanın en güzel, en mükemmel, en harika çiçeğini vermek isterdim fakat seni sana veremem.
  • 07-06-2023, 22:47:43
    #4
    Adam kadını şiir kadın adamı şair eder bilmeden

    edebiyat dersinden kalan bir şairin şiirisin
  • 07-06-2023, 22:49:27
    #5
    kavgada haklıysan çiçek gönderme hocam
    haksızsan eğer, ' sen bu çiçeklerin hepsinden çok daha güzelsin, iyi ki varsın ' gibi bişeyler yazabilirsin
  • 07-06-2023, 22:51:41
    #6
    Sev beni sokma müşküle,
    Gel kaşık atalım iki tabak keşküle.

    Ne çiçeği hocam, bırakın bu klişeleri. Oturun konuşun derdiniz neyse. Onu önemsediğinizi hissettirin.
    • Fleion
    Fleion bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-06-2023, 22:58:34
    #7
    erkek adam 1 kıza takılıp kalmaz...
  • 07-06-2023, 23:00:57
    #8
    Şimdi linçlenirim ama yine de yazacağım. Eşiniz olmayan, sevgiliniz olmayan sadece flört olduğunuz birine çiçek almayın. Whatsapp'taki kız gruplarında "dıjdıjdıj" diye gülerler. Yaşlarınız 30 üzeriyse bu söylediğim geçersizdir.

    Edit: Kar Küresi veya Çikolata Kutusu gibi minnak bir hediye olabilir.
  • 07-06-2023, 23:01:28
    #9
    umarım ileride üzülmezsin