Mehmetsbey56 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tasarımını yaptığım logomu kullaniyor
14
●616
- 04-05-2023, 20:20:04Bu tarz durumlar yaşanmasın diye biz müşterilere görsel gönderirken mümkün olduğunca kalitesiz(yeniden çizmesi zor) ve filigranlı örnekler atıyoruz. Onay ve ödemenin ardından kaynak dosyalar göndermeniz sizin için daha iyi olur. Ve de içinde bulunduğunuz durum için yapabileceğiniz pek bir şey yok gibi görünüyor malesef, ortada özel bir çizim özel bir font yok.
- 05-05-2023, 11:15:26Hocam ben logoyu çalmadım vektör hali de var bendeMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-05-2023, 11:15:52Var hocam ne yapamam gerekDomatesis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-05-2023, 15:57:171- Durumunuzu anlatır şikayet dilekçesi yazacaksınız
2- Uyap sistemine E devlet şifreniz ile gireceksiniz
3. Konuşma ve yazışma kayıtlarınızı delil dosyası olarak ekleyeceksiniz.
4. Uyap üzerinden Cumhuriyet savcılığına göndereceksiniz.
Sonrasında sizi ifade için bir kere çağırırlar onda da internet üzerinden anlaştığınızı sizden hizmet alıp dolandırdığını belirteceksiniz. sonrasında siz şikayetinizi geri çekseniz de kamu ya düşecektir.