Işin sosyal medya ise kesinlikle iPhone. Bariz şekilde diğerlerinden üstün.
Diğer androidler isterse 2 kat güçlü olsun, sosyal medyaya resim ve video paylaşırken kalite düşüyor onlarda. iPhone da ise bozulma olmuyor.
Telefon önerisi verir misiniz ?
18
●468
- 04-05-2023, 01:38:18evet iphone 11 kullanıyorum kamerası videosu muhteşem zaten kamera video için tercih ediliyor en çokMelissaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-05-2023, 01:41:43Teşekkürler siz 8 plus mi kullanıyorsunuz ?protox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerlendireceğim.ModaBayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim.BaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 04-05-2023, 02:10:18iPhone ama düz klasik almayın yani 11 değilde pro Şi mesal veya 12 değil de pro alirsnaiz sizin için çok iyi olur
- 04-05-2023, 07:31:06Sosyal medya için iPhonedan şaşmayın bence. Bütçeniz yettiği kadar 11 ve üstü düşünebilirsiniz.
- 04-05-2023, 16:42:00Hayır ben 11 kullanıyorum ama İphone da 8 plus ve üstü tüm modeller ihtiyacınızı karşılarMelissaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle