Hocam lütfen yanlış anlaşılmasın ama 10-20K ya mavi tik/hesap alıp üstüne aylık ücret ödemekten ise, R10 da satılan haber mavi tik paketlerinden alırım büyük haber sayfalarında kendi haberimi yaptırırım.
düz ücretsiz mavi tik alırım, belki biraz uzun süreç olabilir ama daha mantıklı olur diye düşünüyorum.
Mavi tik kimlerde var ? R10+
32
●3.104
- 01-05-2023, 18:07:07Üyeliği durdurulduKesin garantisi yok sanırım hocam onun tam bilmiyorum ama varsa daha mantıklı.Michaell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşallahinceprivate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 01-05-2023, 18:23:35Hocam söyleyin biz yapalım bari xjdjdjKejixa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2023, 18:29:02Arkadaş yapıyor piyasası düşmesinValentex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2023, 18:31:59PM den atın nolacak bı deneyelimKejixa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2023, 18:56:19Öyle bir arkadaşımız öyle bir kardeşimiz yok (: Olsaydı biz de mavi tik alırdıkeratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle