2011 deki hocamı bulmak istiyorum
9
●236
- 27-04-2023, 17:21:41Arkadaşlar herkese iyi forumlar 2011 deki ilkokul sınıf öğretmenimi bulup onunla görüşmek istiyorum ama ne ismini hatırlıyorum nede ilkokul karnemi bulabiliyorum bir öneri sunanlar olursa çok müteşekkir olurum
- 27-04-2023, 17:26:28Merhabalar.
Sınıf arkadaşlarımın birkaç tanesinin tam isimlerini bir arada Google da aratmıştım.
Çıkan sitelerde ya da resimlerde sınıf listemizi vs. buldum. Deneyebilirsiniz. Belki çıkabilir.
Ayrıca okulunuzun internet sitesinde olabiliyor.
E okulun geçmiş kayıtlarında bulunabilir. Bakayım dedim de. Ben ilkokulda iken e-okul yokmuş
Son olarak da bu konuda ciddi iseniz okula dilekçe vs. verip sınıf öğretmenizi ve sınıf listenizi talep edebilirsiniz.
İyi forumlar - 27-04-2023, 17:29:55sen yaşlanmışsın abibyjameson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-04-2023, 17:30:49Benimde orta okulda bir fen bilgisi hocam vardı , Sırf ders dinlemem için kendi masasına oturturdu beni o ayakta ders anlatırken ben onun masasında uyurdum
- 27-04-2023, 17:32:45e okulumda sınıflar o kadar aşağı inmiyorAltalor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-04-2023, 17:39:41Anladim en son 2013 de lise de bakmistim o yuzden emin olamadim ama dedim bir ihtimalMedyaSanal35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
