Ben çok beğendim hocam, emeğinize sağlık.
Başarılı olmuş.
Renk uyumu olarak da, benim en tercih ettiğim renkler.
Sizce nasıl olmuş ? r10+
17
●460
- 20-04-2023, 07:45:39Çok teşekkür ederim hocam umarım emeğimize değerLinux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-04-2023, 09:09:30Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ben de çok beğendim, emeğinize sağlık.
- 20-04-2023, 09:20:25arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleeyepaid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleÇok teşekkürlerLetyoudown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-04-2023, 19:48:45Letyoudown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülebylegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleÇok teşekkürlerKeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
