Niye dürtüyorsunuz? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Niye dürtüyorsunuz?
14
●
482
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Niye dürtüyorsunuz?
1
2
19-04-2023, 03:46:10
#10
ademakcan
omerbulut00 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Biz sevgili
@
ademakcan
; ile 1 yıldır dürtüşüyoruz. Sonu nereye varacak bende bilmiyorum
Uzun yıllar gidecek böyle.
19-04-2023, 04:01:26
#11
atrkylmz
Mesaj kutusu doluysa?
19-04-2023, 04:07:34
#12
Awakea
19-04-2023, 04:20:47
#13
NessaPanel
🏆 SMS ONAY YAZILIMI
@
ademakcan
; a soralım
19-04-2023, 04:31:54
#14
ademakcan
Recep GÖKDEMİR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
ademakcan
; a soralım
23-04-2023, 06:53:00
#15
looktr
Üyeliği durduruldu
Biri beni dürtmüş. Ama kim dürttü bilmiyorum. Öğrenirsem biliyorum yapacağımı...
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler