R10 5 Yıl Rozeti? - Sayfa 2 - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
R10 5 Yıl Rozeti?
16
●
982
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10 5 Yıl Rozeti?
1
2
16-04-2023, 04:46:56
#10
KOZBA
KOZBA.NET
Engin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı olsun
Rozetler süre dolduğunda otomotik tanımlanır,
Bende 20. Yıl rozetini merak ediyorum az kaldı
Abi az kaldı derken azı gitmiş çoğu kalmış
16-04-2023, 04:51:47
#11
Engin
HizliResim.Net
KOZBA adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Abi az kaldı derken azı gitmiş çoğu kalmış
Az kaldı derken 16 gitti 4 kaldı
16-04-2023, 04:59:10
#12
luannn
Engin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı olsun
Rozetler süre dolduğunda otomotik tanımlanır,
Bende 20. Yıl rozetini merak ediyorum az kaldı
Turuncu olmuşsunuz Engin hocam tekrardan hayırlı olsun
16-04-2023, 05:01:00
#13
KOZBA
KOZBA.NET
Engin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Az kaldı derken 16 gitti 4 kaldı
Abi 5 yılda bir rütbe durumu var ya, ben 5 yılın 1 yılı gitti 4 yıl kaldı olarak hesapladım
16-04-2023, 06:04:48
#14
msttskn
Engin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı olsun
Rozetler süre dolduğunda otomotik tanımlanır,
Bende 20. Yıl rozetini merak ediyorum az kaldı
Forumda yaşlanmışsınız
Sağlıklı, uzun ömürler size de
16-04-2023, 10:40:32
#15
KeyCodE
Tebrikler hocam. Nice 5 senelere.
16-04-2023, 11:10:47
#16
hasyer
Üyeliği durduruldu
Engin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı olsun
Rozetler süre dolduğunda otomotik tanımlanır,
Bende 20. Yıl rozetini merak ediyorum az kaldı
16-04-2023, 13:45:52
#17
Vexa
Engin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı olsun
Rozetler süre dolduğunda otomotik tanımlanır,
Bende 20. Yıl rozetini merak ediyorum az kaldı
Size de tekrar hayırlı olsun hocam yeniden moderatör olmuşsunuz
1
2
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler