• 16-04-2023, 04:46:56
    #10
    KOZBA.NET
    Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun
    Rozetler süre dolduğunda otomotik tanımlanır,
    Bende 20. Yıl rozetini merak ediyorum az kaldı
    Abi az kaldı derken azı gitmiş çoğu kalmış
  • 16-04-2023, 04:51:47
    #11
    HizliResim.Net
    KOZBA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi az kaldı derken azı gitmiş çoğu kalmış
    Az kaldı derken 16 gitti 4 kaldı
  • 16-04-2023, 04:59:10
    #12
    Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun
    Rozetler süre dolduğunda otomotik tanımlanır,
    Bende 20. Yıl rozetini merak ediyorum az kaldı
    Turuncu olmuşsunuz Engin hocam tekrardan hayırlı olsun
  • 16-04-2023, 05:01:00
    #13
    KOZBA.NET
    Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az kaldı derken 16 gitti 4 kaldı
    Abi 5 yılda bir rütbe durumu var ya, ben 5 yılın 1 yılı gitti 4 yıl kaldı olarak hesapladım
  • 16-04-2023, 06:04:48
    #14
    Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun
    Rozetler süre dolduğunda otomotik tanımlanır,
    Bende 20. Yıl rozetini merak ediyorum az kaldı
    Forumda yaşlanmışsınız
    Sağlıklı, uzun ömürler size de
  • 16-04-2023, 10:40:32
    #15
    Tebrikler hocam. Nice 5 senelere.
  • 16-04-2023, 11:10:47
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun
    Rozetler süre dolduğunda otomotik tanımlanır,
    Bende 20. Yıl rozetini merak ediyorum az kaldı

  • 16-04-2023, 13:45:52
    #17
    Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun
    Rozetler süre dolduğunda otomotik tanımlanır,
    Bende 20. Yıl rozetini merak ediyorum az kaldı
    Size de tekrar hayırlı olsun hocam yeniden moderatör olmuşsunuz