bu mesajı ben şaka diye bile atamam kimseye hocam
Sizce hata mı yaptım... | R10+
78
●3.620
- 16-04-2023, 22:53:30özgüvenine hayran kaldım yemin ederim
bu mesajı ben şaka diye bile atamam kimseye hocam
- 17-04-2023, 02:42:14Normalde çekingen birisiyim derslere çok katılamıyordum, bu şekilde hiç katılamıyorumHin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-04-2023, 12:33:34Bende sosyal medyadan gördüm, kendime göre harmanlayarak kullandım ama pişmanım şu anda. Sağlık olsun.Yavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle