Sizce hata mı yaptım... | R10+ - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce hata mı yaptım... | R10+
78
●
3.620
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Sizce hata mı yaptım... | R10+
1
2
3
4
5
6
7
8
9
16-04-2023, 01:25:58
#37
Monster
https://www.instagram.com/reel/CoF5F...d=YmMyMTA2M2Y=
Senin ilki gibi olmuş, artık çoğu 2. yi tercih ediyor
16-04-2023, 01:26:27
#38
Astra
Bu mesaja cevap alamayan kişi whatsapp'tan yazmaz. Mektup yollar.
16-04-2023, 01:27:11
#39
kalipsotr
Monster adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.instagram.com/reel/CoF5F...d=YmMyMTA2M2Y=
Senin ilki gibi olmuş, artık çoğu 2. yi tercih ediyor
Kesinlikle benim ilki.
16-04-2023, 03:58:35
#40
Misafir
Soğuk bir aralık günüydü ..
16-04-2023, 06:32:36
#41
erroy
Kız senden hoşlanmadıysa romanda yazsan hikaye.Umarım bu hikayede yanan sen olmazsın. Ayrıca bu tür bir ilk mesaj biraz abes kaçmış.
16-04-2023, 07:19:53
#42
bilimio
Bir an kendimi geçmişte zannettim
16-04-2023, 12:07:05
#43
LisansHizmetleriNET
kral kendinde misin sen? ne yazıyor o mesajda tam olarak? daha yolun çok başındasın... KIZ İSTEMİYORSA AMERİKAYI FETHETSEN YİNE BOŞ REİS
16-04-2023, 12:45:51
#44
tiptu
Hocam bir merhaba yazsaydın devamı gelirdi bence, ama bundan sonrası gelmez uğraşma bence.
16-04-2023, 12:49:06
#45
tiptu
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Soğuk bir aralık günüydü ..
Sen petersburgdan tren garına yürüyordun... 🤣
1
2
3
4
5
6
7
8
9
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler