• 13-04-2023, 13:17:52
    #19
    mesaj kutu kotamız fazla işte diğer üyelerden daha ne olsun
  • 13-04-2023, 13:51:52
    #20
    Acaba ben kaç yıllık üyeyim 😁
  • 13-04-2023, 13:53:35
    #21
    XceLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acaba ben kaç yıllık üyeyim 😁
    12 yıl 10 ay
  • 13-04-2023, 13:54:49
    #22
    10+ üyeler ticaret bölümü olsa olabilir güvenli ticaret için
  • 13-04-2023, 13:56:17
    #23
    Emeklilikte r10'a takılanlar...
  • 13-04-2023, 13:59:00
    #24
    Selamlar, ayaklanın yaşlı kurtlar .)
  • 13-04-2023, 13:59:14
    #25
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emeklilikte r10'a takılanlar...
    Bu iyiydi
  • 13-04-2023, 14:02:43
    #26
    UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, ayaklanın yaşlı kurtlar .)
    vay be adam 17 yıla gidiyor
    sana ayrıca plaket vermeleri lazım
  • 13-04-2023, 14:04:12
    #27
    O kadar eskiyiz ki admin bize hisse hibe etmeli.