• 13-04-2023, 13:08:29
    #10
    Üyeliği durduruldu
    tamam hocam en eski sizsiniz
  • 13-04-2023, 13:09:14
    #11
    Hocam yaşlanmışınız
  • 13-04-2023, 13:10:05
    #12
    bu şey gibi olmuş beşiktaşın deprem nedeniyle ligden çekilen takımların maçlarının sayılmamasını istemesi gibi -.- nasıl işlerine geliyorsa )
  • 13-04-2023, 13:14:34
    #13
    Dijital Çözümler
    Saçlarımda ki beyaz sayısı artık üye yaşımdan daha fazla
  • 13-04-2023, 13:14:39
    #14
    Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 Yılı deviren kullanıcılara bence R10'da Şeref ve Onur madalyası verilmeli. Ayrıca sitede özel bir alanda sergilenmeli.
  • 13-04-2023, 13:15:19
    #15
    enescalban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende dalgaya vuruyom bro
    • enescalban
    enescalban bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 13-04-2023, 13:15:36
    #16
  • 13-04-2023, 13:15:49
    #17
    albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende dalgaya vuruyom bro
  • 13-04-2023, 13:16:23
    #18
    biraz zorlarsak yönetim belki en azından logoyu farklı birşey yapar