• 10-04-2023, 02:57:04
    #1
    Üyeliği durduruldu
    İnsanlar bu kadar gmail hesaplarını ne yapıyor? Ayrıca sınırsız şekilde açması bu kadar basitken Kendimce taktiğim var tabi o ayrı mesele, ama illakı taktiği bilip de e-book satan biri vardır diye düşünüyorum yada insanlar gmail açmaya eriniyor
  • 10-04-2023, 02:59:51
    #2
    taban fiyat kuralı olan ürünlerin e-book satışları yasak. Gmail aklınıza gelebilecek her alanda kullanılır
  • 10-04-2023, 02:59:53
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam taktiği bana söyleseniz çok sevinirim cidden öğrenciyim
  • 10-04-2023, 03:00:53
    #4
    Üyeliği durduruldu
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    taban fiyat kuralı olan ürünlerin e-book satışları yasak. Gmail aklınıza gelebilecek her alanda kullanılır
    Anladım hocam teşekkürler
  • 10-04-2023, 03:01:08
    #5
    Belli bir sayı üstünde açamıyorsun benimde bildiğim taktik vardı kendi bulduğum fixlendi. Açsan dahi kapanıyor sen açtım diye seviniyorsun. Ek olarak bu konu için method satışı yasaktı sanırım. İsterseniz açıp deneyin bakalım kapanacak mı duracak mı
  • 10-04-2023, 03:02:22
    #6
    Çoğu sektör de gmail hesaplarına ihtiyaç oluyor hocam. En popüler olarak ADS, Facebook, Instagram vs.
    Genelde insanlar toplu olarak alım yaptığı için o kadar zaman harcıyamıyor ve satın almayı tercih ediyor.

    Metot bilmeden açmak imkansız gibi bir şey orası ayrı konu. R10 üzerinden de taban fiyatı olan ürünlerin e-book satılması da yasak
  • 10-04-2023, 03:02:42
    #7
    Üyeliği durduruldu
    professing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belli bir sayı üstünde açamıyorsun benimde bildiğim taktik vardı kendi bulduğum fixlendi. Açsan dahi kapanıyor sen açtım diye seviniyorsun. Ek olarak bu konu için method satışı yasaktı sanırım. İsterseniz açıp deneyin bakalım kapanacak mı duracak mı
    Methoodu satmayı düşünmüyorum ücretli veya ücretsiz kesinlikle paylaşmam sanırım ama açtığım mailler sorunsuz şekilde çalışıyor günlük 300 adet rekorum şuan oda sıkıldığım için bıraktım ilerlersem devam ediyor
  • 10-04-2023, 03:05:32
    #8
    VipHouseMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Methoodu satmayı düşünmüyorum ücretli veya ücretsiz kesinlikle paylaşmam sanırım ama açtığım mailler sorunsuz şekilde çalışıyor günlük 300 adet rekorum şuan oda sıkıldığım için bıraktım ilerlersem devam ediyor
    Birde ios mailler daha çok ilgi görüyor diye biliyorum. O kadar açabiiyorsanız çok iyi. Tebrik ederim.
  • 10-04-2023, 03:09:08
    #9
    sınırsız açma methodunu paylaşmayı düşünüyorsanız çok iyi olurdu