Unutamadığınız Yıl R10 ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Unutamadığınız Yıl R10 ?
24
●
570
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Unutamadığınız Yıl R10 ?
1
2
3
07-04-2023, 04:29:21
#1
oguzgk1s
Hayırlı geceler/sahurlar dilerim,
Herkes unutamadığı yılı yazsın, biraz o tarihleri hatırlayalım.
2020 : Kayıplarımın çok olduğu acılarımın çok olduğu bir tarih olarak kaldı bende.
07-04-2023, 04:30:43
#2
Webmerkezi
Şu son 4-5 yıl çekmediğimiz kalmadı covidden depremden şundan bundan. yaklaşık bi 10 yıl geriye gitsem bile ne güzel olur
07-04-2023, 04:31:02
#3
erebusx
Üyeliği durduruldu
2019 prime dönemimdi
07-04-2023, 04:31:23
#4
hkey
1453, ne yıldı ama...
07-04-2023, 04:32:51
#5
yahyaozinanir
hkey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1453, ne yıldı ama...
Sen 1071 i görseydin.
07-04-2023, 04:33:07
#6
bahadrpolt
Moderatör
2015
07-04-2023, 04:33:25
#7
hkey
yahyaozinanir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sen 1071 i görseydin.
yetişemedik...
07-04-2023, 04:34:04
#8
gensoylivashop
Üyeliği durduruldu
600 lü yıllar unutulmayacak Ne Uhud Ne hendek Ne de bedir savaşları hayrlı sahurlar
07-04-2023, 04:34:22
#9
oguzgk1s
Webmerkezi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şu son 4-5 yıl çekmediğimiz kalmadı covidden depremden şundan bundan. yaklaşık bi 10 yıl geriye gitsem bile ne güzel olur
Tamda istediğin tasarımda bir zaman makinesi var elimde 1 aylık lisansıyla verebilirim Hocam
erebusx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2019 prime dönemimdi
O Tarihin yeride başkadır bende
hkey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1453, ne yıldı ama...
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler