• 07-04-2023, 04:29:21
    #1
    Hayırlı geceler/sahurlar dilerim,

    Herkes unutamadığı yılı yazsın, biraz o tarihleri hatırlayalım.

    2020 : Kayıplarımın çok olduğu acılarımın çok olduğu bir tarih olarak kaldı bende.
  • 07-04-2023, 04:30:43
    #2
    Şu son 4-5 yıl çekmediğimiz kalmadı covidden depremden şundan bundan. yaklaşık bi 10 yıl geriye gitsem bile ne güzel olur
  • 07-04-2023, 04:31:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    2019 prime dönemimdi
  • 07-04-2023, 04:31:23
    #4
    1453, ne yıldı ama...
  • 07-04-2023, 04:32:51
    #5
    hkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1453, ne yıldı ama...
    Sen 1071 i görseydin.
  • 07-04-2023, 04:33:07
    #6
    Moderatör
    2015
  • 07-04-2023, 04:33:25
    #7
    yahyaozinanir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen 1071 i görseydin.
    yetişemedik...
  • 07-04-2023, 04:34:04
    #8
    Üyeliği durduruldu
    600 lü yıllar unutulmayacak Ne Uhud Ne hendek Ne de bedir savaşları hayrlı sahurlar
  • 07-04-2023, 04:34:22
    #9
    Webmerkezi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu son 4-5 yıl çekmediğimiz kalmadı covidden depremden şundan bundan. yaklaşık bi 10 yıl geriye gitsem bile ne güzel olur
    Tamda istediğin tasarımda bir zaman makinesi var elimde 1 aylık lisansıyla verebilirim Hocam
    erebusx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2019 prime dönemimdi
    O Tarihin yeride başkadır bende
    hkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1453, ne yıldı ama...