• 05-04-2023, 22:15:12
    #1
    TASARIM AJANSI
    .......
  • 05-04-2023, 22:17:50
    #2
    Komut satırına msconfig yazın önyükleme sekmesinden kullanmadığınız olanı silin.
  • 05-04-2023, 22:20:12
    #3
    TASARIM AJANSI
    luannn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komut satırına msconfig yazın önyükleme sekmesinden kullanmadığınız olanı silin.
    Teşekkür ederim hocam, burada sadece 1 tane hesap gözüküyor. Aynı şekilde ayarlar-hesaplar kısmında da sadece 1 tane hesap gözüküyor ama ben oturum açarken 2 tane hesap var

  • 05-04-2023, 22:24:13
    #4
    Bu kısımda boş değil mi ?
  • 05-04-2023, 22:25:07
    #5
    TASARIM AJANSI
    luannn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kısımda boş değil mi ?
    Evet hocam boş
  • 05-04-2023, 22:25:59
    #6
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Windows'u hem c hem D kısmına mı kurmuştunuz?
  • 05-04-2023, 22:27:19
    #7
    TASARIM AJANSI
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Windows'u hem c hem D kısmına mı kurmuştunuz?
    Sadece C'ye kurdum
  • 05-04-2023, 22:30:05
    #8
    Windows + R

    netplwiz yazın
  • 05-04-2023, 22:31:15
    #9
    TASARIM AJANSI
    MrcExe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Windows + R

    netplwiz yazın

    Burada tek bir hesap gözüküyor ama bilgisayarı açarken 2 tane hesap gözüküyor onu nasıl kaldırabilirim