• 04-04-2023, 14:29:01
    #1
    Selamlar

    4. ayda olduğumuzu düşünürsek 4 + 4 bu yıl kullanım hakkı sunuyor 2024 de tekrar bir 8 daha kullanabilirmiyiz bu kesinmi acaba buna güvenerek yd iphone alınırmı ?
  • 04-04-2023, 14:29:58
    #2
    takip
  • 04-04-2023, 14:33:30
    #3
    Hükümet değişirse eğer bu konu hakkında değişiklikler olabilir belki. Mesela 4 aylık kullanım hakkı direkt 8 ay gibi. Bu sadece varsayım ama mevcut kanunda herhangi bir sıkıntı olmadan bu zamanlarda aldığınız bir telefonu 16 ay kullanabileceksiniz. 4+4 + Yeni yılda gelecek olan 4+4 ile.
  • 04-04-2023, 14:43:04
    #4
    ben şahsen kullanıyorum 2022'den bu yana e-sim + fiziksel kart kullanıyorum, bugüne kadar bir sorun yaşamadım bu süreçten sonra nasıl olur emin değilim ancak kullandığım süre boyunca bir sorun yaşamadım. Tek dezavantajı başlarda biraz çekim gücünde sorun yaşadım ancak oda 1 hafta kadar sürdü çok rahatsız edici bir çekim gücü eksikliği değildi ancak şu an için tamamen oturdu diyebilirim sorunsuz kullanıyorum.
  • 04-04-2023, 14:47:09
    #5
    Kendim bu işin hem satış kısmındayım hem kullanıcıyım hocam sorunsuz bir şekilde kullanırsın devlet sana her yıl 4+4 hakkı vermiş zaten belki hükümet değişirse kayıt fiyatlarında indirim de yapılabilir
  • 04-04-2023, 14:48:33
    #6
    Benim bildiğim, imei sinyal aldığı andan itibaren 120 gün süresi var, bu süre yıllık sıfırlanıyor mu?
  • 04-04-2023, 16:01:31
    #7
    AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim bildiğim, imei sinyal aldığı andan itibaren 120 gün süresi var, bu süre yıllık sıfırlanıyor mu?
    Evet hocam
  • 04-04-2023, 16:02:55
    #8
    Ugl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam
    Yıllık sıfırlanıyorsa çok güzel bir haber, 5. ayda iphone alsak yurt dışından 2024 de +8 ay daha uzayacak 2 yıl kullanmış oluyoruz
  • 04-04-2023, 16:04:29
    #9
    AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllık sıfırlanıyorsa çok güzel bir haber, 5. ayda iphone alsak yurt dışından 2024 de +8 ay daha uzayacak 2 yıl kullanmış oluyoruz
    Evet hocam aynen öyle 16 ay açık kalıyor cihaz, eğer cihaz almadıysanız yardımcı olabilirim fiyat verelim