Selamlar
4. ayda olduğumuzu düşünürsek 4 + 4 bu yıl kullanım hakkı sunuyor 2024 de tekrar bir 8 daha kullanabilirmiyiz bu kesinmi acaba buna güvenerek yd iphone alınırmı ?
E sime güvenilerek yd cihaz alınırmı ?
14
●450
- 04-04-2023, 14:29:01
- 04-04-2023, 14:33:30Hükümet değişirse eğer bu konu hakkında değişiklikler olabilir belki. Mesela 4 aylık kullanım hakkı direkt 8 ay gibi. Bu sadece varsayım ama mevcut kanunda herhangi bir sıkıntı olmadan bu zamanlarda aldığınız bir telefonu 16 ay kullanabileceksiniz. 4+4 + Yeni yılda gelecek olan 4+4 ile.
- 04-04-2023, 14:43:04ben şahsen kullanıyorum 2022'den bu yana e-sim + fiziksel kart kullanıyorum, bugüne kadar bir sorun yaşamadım bu süreçten sonra nasıl olur emin değilim ancak kullandığım süre boyunca bir sorun yaşamadım. Tek dezavantajı başlarda biraz çekim gücünde sorun yaşadım ancak oda 1 hafta kadar sürdü çok rahatsız edici bir çekim gücü eksikliği değildi ancak şu an için tamamen oturdu diyebilirim sorunsuz kullanıyorum.
- 04-04-2023, 14:48:33Benim bildiğim, imei sinyal aldığı andan itibaren 120 gün süresi var, bu süre yıllık sıfırlanıyor mu?
- 04-04-2023, 16:02:55Yıllık sıfırlanıyorsa çok güzel bir haber, 5. ayda iphone alsak yurt dışından 2024 de +8 ay daha uzayacak 2 yıl kullanmış oluyoruzUgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-04-2023, 16:04:29Evet hocam aynen öyle 16 ay açık kalıyor cihaz, eğer cihaz almadıysanız yardımcı olabilirim fiyat verelimAldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle