Saat 04:10 civarı bu domain boşa düşüyor yemin ediyorum sepete ekliyorum ödeme için transfer vb işlemleri yaptım cart vut mesaj atım sağsola onaylamaları için en son verdikleri yanıt tescilli ya kardeşim bana söylermisin tescili ürünü sepete ekliyip nasıl ödeme yapıyorum böyle saçmalık olur mu arkadaşlar siz söyleyin? 5.com
Bu tür alan adlarının boşa düşmesi imkansıza yakın.
Boşa düştüğünü gören sistemler (alan adı sağlayıcıları) ilk önce müşteriye sunmak yerine kendisi satın alacaktır.
Büyük ihtimalle sistemsel bir sorundan dolayı boşta gözüktü ve siz alacağınızı düşünüp ödeme yaptınız.
Bu tür alan adlarının boşa düşmesi imkansıza yakın.
Boşa düştüğünü gören sistemler (alan adı sağlayıcıları) ilk önce müşteriye sunmak yerine kendisi satın alacaktır.
Büyük ihtimalle sistemsel bir sorundan dolayı boşta gözüktü ve siz alacağınızı düşünüp ödeme yaptınız.
Ya hocam sonuç olarak hakımla alıyorum ama bakın fotoğraftada görüyorsunuz ödemeyi aldı kabul ettiler sonradan caydılar yane böyle birşey olabilirmi Allah için siz söyleyin ben aldım ödememi yaptım transfer işlemine gelince reddetiler.
bu domaini manuel olarak alabilmeyi hayal etmeniz bile bi mucize
ya hocam vermemeleri suç bak orda yasal olarak ödeme aldılar tek sorun transfer işlemine gelince vay efendim tescili ürün muhasebeyye söyleyelim ödemenizi iptal etsinler
O kuşu size kaptırmazlar hocam. Ah hocam. Dünya o kadar toz pembe değil ki Bir şekilde kılıfını uydurup onu sizden alırlar. Sizce bu domain 60 TL eder mi.
O kuşu size kaptırmazlar hocam. Ah hocam. Dünya o kadar toz pembe değil ki Bir şekilde kılıfını uydurup onu sizden alırlar. Sizce bu domain 60 TL eder mi.
ya hocam 60 tl falan ben bilmem şimdi siz site adresine gidip bu domaini yazın tescili diyor buna sadece benim gibi ödeme yapın gelin ben size 50 milyon tl verecem imkansız öyle birşey yok ya neden kimse inanmıyor bana allh rızası için ödeme yapmışım boştayken aldım sonradan caydılar allah belamı versin diyorum ya