• 03-04-2023, 12:57:31
    #1
    Merhabalar sizce en az yakıt yakan transit ( mal taşımacılığında kullanılacak ) araç hangisidir bütçe max 300k
  • 03-04-2023, 12:58:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Renault master > Ducato
  • 03-04-2023, 13:03:32
    #3
    Bence bu soruyu buna uygun forum yada facebook sayfası gibi yerlerde sorsanız çok daha iyi olur.. Her arabının derdi farklı. Az yakar çekmez, masrafı çok olur, kronik masrafı vs vardır..
  • 03-04-2023, 13:03:49
    #4
    Lpg li fiorino
  • 03-04-2023, 13:18:59
    #5
    hocam sanırım uzun şasili bişey istiyorsunuz ducato starex transit gibi ama 300k ile en az yakan düşük km istiyorsanız 1.3 motor psa grubu fiorino - bipper - nemo tarzı araçlara bakın, 200 nm torkuda var hafif ticarilerin f/p kralıdır. azcık yüksek km olsun derseniz uzun şasi maxi uzun doblolar ideal, ne yazık ki daha büyük araçlar o bütçeyle sizi dert sahibi yapar.
  • 03-04-2023, 15:23:29
    #6
    Nissan vanetta. F/p

    Uygun, geniş, 2.3 motor, dizel, az yakıyor, japon malı, tank

    Ben kişisel kullanıyorum aile için de çok güzel.
  • 03-04-2023, 15:26:53
    #7
    Hocam böyle ticareti araç sorulmaz ki? Tonaj ve yük hacmi ne kadar olacak. Fiorino'da ticari, Transit van'da ticareti sizin yük durumunuza göre yanıt vereyim hemen biraz daha detay verin.
  • 03-04-2023, 22:24:37
    #8
    @nevsehirden; kömür taşınacak paketler halinde 2kg Max araç yükü 100kg olur yada olmaz araç şehir içinde kullanılacak sipariş geldikçe bayilere mal bırakılacak
  • 04-04-2023, 09:45:01
    #9
    okturen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @nevsehirden; kömür taşınacak paketler halinde 2kg Max araç yükü 100kg olur yada olmaz araç şehir içinde kullanılacak sipariş geldikçe bayilere mal bırakılacak
    Hocam ticareti araçta konfora bakılmaz. Yedek parça ve kolay tamir edilebilirliğe bakılır. Çünkü bir arıza durumunda araba ne kadar yatarsa o kadar zarardasınız demektir. 100 kg çok hafif bir yük. Fiorino olabilir ama her yıl muayenesi olduğu için uğraşamam derseniz dacia logan mcv rahatlıkla işinizi görecektir.

    Nissan falan diyenler olmuş o araba arıza verdiğinde yatırma riskini göze alıyorsanız buyrun alın.