BOT atmalımıyım sizce ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
BOT atmalımıyım sizce ?
11
●
326
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
BOT atmalımıyım sizce ?
1
2
25-03-2023, 19:23:06
#10
Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
YunusEmre
H.burada Bozum İşlemleri
Konuda arkadaş ne soruyor yorumda millet ne diyor herkes hesap satma derdinde
25-03-2023, 19:28:48
#11
Oskarbit
yigityavuzy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
27k hesap var hocam elimde ucuz fiyata yardımcı olabilirim hazırdan
PM Lütfen
25-03-2023, 19:41:14
#12
Arifdrgn
hocam bot attığınızda keşfete çıkmanız çok zor oluyor.Bot hiçbir anlamı olmuyor...
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler