en çok neye para harcıyosunuz ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
en çok neye para harcıyosunuz ?
13
●
658
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
en çok neye para harcıyosunuz ?
1
2
16-03-2023, 05:23:55
#1
DigitalTrade
Aburcubur ve trendyol yemeklerine aldığım paranın yarısı gidiyor
sizde öylemisiniz
16-03-2023, 05:29:27
#2
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Seyahat ve sigara
16-03-2023, 05:35:13
#3
ErcanV
Sigara,alkol,yakıt ve online yemek sipariş siteleri
16-03-2023, 05:46:52
#4
MucahitOZER
ev kirası
16-03-2023, 05:56:53
#5
SEILA
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Depremden önce yemekti fakat deprem sonrası insan yerinden yurdundan olunca o eski iştah kalmıyor
16-03-2023, 06:00:50
#6
esme4125
Market alışverişi ve Faturalar yetiyor,başka bir yere para harcamaya gerek kalmıyor.
16-03-2023, 06:18:45
#7
Gokenim
Gıda
16-03-2023, 06:30:58
#8
Bugy
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Neye harcadığımı inan bende bilmiyorum
16-03-2023, 06:51:15
#9
Zirvehosting
7 ayda hamster'a harcadığım parayı kendime harcamamışımdır.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler