• 16-03-2023, 05:23:55
    #1
    Aburcubur ve trendyol yemeklerine aldığım paranın yarısı gidiyor
    sizde öylemisiniz
  • 16-03-2023, 05:29:27
    #2
    Qui non proficit, deficit
    Seyahat ve sigara
  • 16-03-2023, 05:35:13
    #3
    Sigara,alkol,yakıt ve online yemek sipariş siteleri
  • 16-03-2023, 05:46:52
    #4
    ev kirası
  • 16-03-2023, 05:56:53
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Depremden önce yemekti fakat deprem sonrası insan yerinden yurdundan olunca o eski iştah kalmıyor
  • 16-03-2023, 06:00:50
    #6
    Market alışverişi ve Faturalar yetiyor,başka bir yere para harcamaya gerek kalmıyor.
  • 16-03-2023, 06:18:45
    #7
    Gıda
  • 16-03-2023, 06:30:58
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Neye harcadığımı inan bende bilmiyorum
  • 16-03-2023, 06:51:15
    #9
    7 ayda hamster'a harcadığım parayı kendime harcamamışımdır.