• 04-03-2023, 20:37:32
    #1
    Selamlar birkaç gün önce bir dc sunucusuna katıldım şimdi çıkış yapamıyorum sunucudan ayrıl tuşuna basıyorum ayrılıyor fakat discordu kapatıp açtığımda tekrar sunucuda olarak gözüküyorum ne yapabilirim
  • 04-03-2023, 20:44:34
    #2
    Merhaba hocam,

    ayarlar > bağlantılar tarzı yada yetkili uygulamalar kısmı olmalı orada botlara verilen izinler var. Bazı botlara eğer ki izin verdiyseniz sunucunuza eklerken vesaire otomatik sizi sunucuya ekleme yetkisine sahipler...
  • 04-03-2023, 20:47:44
    #3
    GabrielSSQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam,

    ayarlar > bağlantılar tarzı yada yetkili uygulamalar kısmı olmalı orada botlara verilen izinler var. Bazı botlara eğer ki izin verdiyseniz sunucunuza eklerken vesaire otomatik sizi sunucuya ekleme yetkisine sahipler...
    maalesef olmadı hocam bağlantılar kısmı zaten steam tarzı uygulamaları gösteren yer değilmi
  • 04-03-2023, 20:55:13
    #4
    nsqweado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maalesef olmadı hocam bağlantılar kısmı zaten steam tarzı uygulamaları gösteren yer değilmi
    yok hocam demek istediğim yer orası değil biraz bekleteceğim kontrol edip yazayım
  • 04-03-2023, 20:56:27
    #5
    Ayarlar > Yetkili Uygulamalar orada bulunan bütün yetkileri kaldırın hocam.
  • 04-03-2023, 21:01:28
    #6
    GabrielSSQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayarlar > Yetkili Uygulamalar orada bulunan bütün yetkileri kaldırın hocam.
    Hocam yardımınız için teşekkür ederim ama maalesef etki etmedi.
  • 04-03-2023, 21:02:54
    #7
    özelden iletişime geçiyorum
  • 04-03-2023, 21:10:24
    #8
    CTRL + R atıp tekrar dener misiniz çıkış yapmayı
  • 04-03-2023, 21:25:54
    #9
    alicvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    CTRL + R atıp tekrar dener misiniz çıkış yapmayı
    maalesef hocam yaramadı