arkadaşlar sitem yanlış gözüküyor - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
arkadaşlar sitem yanlış gözüküyor
12
●
284
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
arkadaşlar sitem yanlış gözüküyor
1
2
04-03-2023, 12:25:12
#1
Emirkirax
Üyeliği durduruldu
mozilla da böyle
chrome de doğru gözüküyor nasıl düzeltirim ?
04-03-2023, 12:28:54
#2
obisa
çerezlerden hocam bende chrome bu şekilde siteniz
04-03-2023, 12:31:13
#3
Emirkirax
Üyeliği durduruldu
obisa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çerezlerden hocam bende chrome bu şekilde siteniz
nasıl düzelteceğim hocam
04-03-2023, 12:33:31
#4
ysnozverdesign
Emirkirax adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
nasıl düzelteceğim hocam
İsterseniz Destek olabilirim.
04-03-2023, 12:33:39
#5
obisa
Emirkirax adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
nasıl düzelteceğim hocam
en basitinden
şu altaki ikisini contactt us içine atın hocam categoriesteki gibi açılır menü şeklinde
cooke pılicy about us privacy policy bu 3 ünden herhangi ikisini atın veya üçünü atın farketmez düzelecektir
04-03-2023, 12:38:56
#6
Emirkirax
Üyeliği durduruldu
ysnozverdesign adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İsterseniz Destek olabilirim.
valla olur hocam anydesk atayım mı
04-03-2023, 12:40:08
#7
ysnozverdesign
Emirkirax adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
valla olur hocam anydesk atayım mı
Mesaj gönderdim hocam
04-03-2023, 12:43:11
#8
obisa
Emirkirax adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
valla olur hocam anydesk atayım mı
düzelmiş hocam
04-03-2023, 13:03:18
#9
Emirkirax
Üyeliği durduruldu
obisa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
düzelmiş hocam
hocam şimdi kontrol edermisin bir kaç değişiklik yaptım
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler