jetz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Siber suçlarla mücadeleden baskın yedim...
48
●7.280
- 04-03-2023, 13:38:12Eğer içerisinde suç unsuru bulurlarsa zaten hiçbir şekilde sana vermeyecekler. Suç unsuru çıkmasa bile alabilmen için mahkemenin bitmiş olması lazım. Mesela suç unsuru çıkmadı ama sana ceza verdiler diyelim önce gidip cezanı yatacaksın sonrasında ise cihazların faturaları senin adına değilde misal anne veya babanın adına ise mahkemenin kalemine faturaları sunacaksın. Fatura sahiplerine sen cezanı çekerken veya çekip çıktıktan sonra teslim edecekler. Peki bu süreçte ne olacak dersen olumsuz ve gelişi güzel depolama koşullarından dolayı elektronik cihazlarında %90 ihtimalle bozulma olacak. Yargılaması, istinaf süreci, cezan yükse ise yargıtay süreci derken diğer arkadaşlarında belirttiği gibi bence unut sen o cihazları. Beraat dahi edecek olsan yargılama süreci ve kararın kesinleşmesi sürecini beklersin cihazları alabilmek için. En iyi senaryo ile 1 sene de belki kavuşursun cihazlara. Cihazlarının akibetini sorabilmen için emanet eşya kayıt sırası gibi bir kod oluyor. O kodu muhakkak iste. O kod elinde olmadı mı ne adliyede ne karakolda hiç kimse ilgilenmez. Kodda olsa çok ilgilenmiyorlar. Bu süreçte cihazlarının akıbetini sürekli CİMER üzerinden sor. CİMER den cevap istenince sana adliyede bilgi vermeyen personel var gücü ile çalışıp o cihazların durumunu öğreniyor. Allah sabır versin diyorum.
- 04-03-2023, 21:07:44Kardeşimin laptopuna el koymuşlardi 5 sene sonra alabildik 4 5 sefer gidip geldik en son birde ayaklarina gidip teslim aldik😀
Laptopu aldigimizda dönemin en iyisiydi aldigimizda eski nesil oldu 😀 unuttugunuz birgun arıyorlar gelin alin diyorlar işin gülünç tarafı işleri hardisk ile olmasina ragmen sistemi komple götürüyorla4 - 05-03-2023, 07:56:51