• 03-03-2023, 15:08:06
    #1
    geçen ay 35 tlye almıştım bu ay 150 tl ler havada uçuşuyor acaba semrush tarafında bir zorluk mu çıktı hesap oluşturmada
  • 03-03-2023, 15:09:19
    #2
    artık ben alıştım hocam kimse sesini çıkarmadıkça artmaya devam edecek malesf
  • 03-03-2023, 15:10:13
    #3
    ben de bugün görünce şok oldum.
  • 03-03-2023, 15:10:22
    #4
    Merhabalar

    Semrush guru türkiyedeki ödeme sistemlerine bloke koydu malesef şuan bu yüzden 150 ₺ oldu

    Almak isteyen olursa 150 ₺den yardımcı olabiliriz.
  • 03-03-2023, 15:12:50
    #5
    adamlar haksız mı ülkede 1 tane parasını verip semrush kullanan var mı merak ediyorum hahaha
  • 03-03-2023, 15:17:40
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    BHE Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar

    Semrush guru türkiyedeki ödeme sistemlerine bloke koydu malesef şuan bu yüzden 150 ₺ oldu

    Almak isteyen olursa 150 ₺den yardımcı olabiliriz.
    hocam şuan 20 tl ile açılabiliyor hesap, ki 20 tlyi 1-2 ay 1 ay sonra falan iade geliyor bazen 15 gün

    yani 0 masrafa yakın
  • 03-03-2023, 15:18:25
    #7
    Eternal26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam şuan 20 tl ile açılabiliyor hesap, ki 20 tlyi 1-2 ay 1 ay sonra falan iade geliyor bazen 15 gün

    yani 0 masrafa yakın
    açın getirin alalım hocam sizlerden uygun fiyata satalım 30 ₺den alayım sizden .
  • 03-03-2023, 15:19:28
    #8
    Yönetici onayı bekliyor
    BHE Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    açın getirin alalım hocam sizlerden uygun fiyata satalım 30 ₺den alayım sizden .
    tamam hocam ben şimdi 25 tlye açıp sana atarım, para vermene de gerek yok zaten 3-5 gün sonra iade ediliyor.

    150 tlye bile mâl olsa o ilk başta ödediğin para 15 20 gün sonra çoğunlukla geri geliyor zaten. piyasayı uçurmak için bahane sadece
  • 03-03-2023, 15:19:54
    #9
    Eternal26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam şuan 20 tl ile açılabiliyor hesap, ki 20 tlyi 1-2 ay 1 ay sonra falan iade geliyor bazen 15 gün

    yani 0 masrafa yakın
    guru hesabı açılabiliyor mu hocam