cookies çektiler ne yapabilirim. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
cookies çektiler ne yapabilirim.
11
●
362
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
cookies çektiler ne yapabilirim.
1
2
27-02-2023, 21:33:21
#10
OsmanAkcan
RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Virüs yazılımı yükleyin. Çerezleri oturum açılmış tüm sitelerden çıkış yapın şifreleri değiştirin.
yaptım hocam teşekkürler
27-02-2023, 22:23:36
#11
eyefive5
geçmiş olsun.illegal sitelere girince genellikle olur bu durum.dikakt et birdaha
27-02-2023, 22:27:49
#12
OsmanAkcan
eyefive5 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
geçmiş olsun.illegal sitelere girince genellikle olur bu durum.dikakt et birdaha
Cok tehlikeli bir yerdeyiz uyanik olmak lazim 😂
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler