• 24-02-2023, 19:06:25
    #1
    Merhaba hocalarım @batuhancan; konu açmıştı restoran yorumu 10tl diye attım mesaj kutun dolu yazamiyorum bana wp den ulaş veya PM den geri dönüş sağlarsan sevinirim
  • 24-02-2023, 19:10:41
    #2
  • 24-02-2023, 19:10:48
    #3
    Ben şokk
  • 24-02-2023, 19:11:07
    #4
    bunun için de konu açılmaz ki
  • 24-02-2023, 19:11:47
    #5
    Daha neler göreceğiz forumda derken her gün şaşırıyor insan. Aynı Türkiye'nin minyatürü gibi.
  • 24-02-2023, 19:12:55
    #6
    bende 3 tane yorum yaptım ss atacağım adamın posta kutusu dolu mesajları silmiyor ve konu kilitli xd
  • 24-02-2023, 19:13:33
    #7
    VipsMedya.Com
  • 24-02-2023, 19:13:44
    #8
    Hocalarım konuyu kilitlemisti pm si doluydu ulaşamadım kendisine
  • 24-02-2023, 19:14:40
    #9