Anladım kral. Teşekkür ederim sabah ilk işim avukatın yanına gitmek.
En iyisini yaparsınız. Hukukçu gözüyle bononun görülmesinde fayda var. Hocalarımızdan birisi "Hayatında kanunu bir kere okumamış birinin hukukçu olmadan iş yapmaya çalışması, ocağı yakmayı bilmeyen birinin yemek yapmaya çalışması gibidir." derdi. Söz size değil yanlış anlamayın, işi bilene verin ki sonradan keşke demeyin. İnşallah sorununuz çözülür. Saygılarımı sunarım.